2014. november 25., kedd

Tomy Első kisvasutam - Jelenlegi ára: 4 390 Ft

Tomy Első kisvasutam
A Tomy Első kisvasutam szett ideális arra, hogy megismertesse a kisgyermekekkel a vonatok lenyűgöző világát! A vonat szett visszafogott, mégis élénk színvilágú és kis tömzsi formáinak hála a kicsik könnyen megragadhatják csöpp kezükkel. A Tomy Első kisvasutam kisvonatának tágra nyílt szemecskéi vannak, a bébi azonnal imádni fogja őt! Sínpályája 8 íves és 2 egyenes szakaszt tartalmaz (összeszerelést igényel). A Tomy Első kisvasutam szett a logikus gondolkodást, a kommunikációs készségeket és a memóriát fejleszti. Ajánlott 18 hónapos kortól.
Még több játékot találsz babáknak a bébijátékok játék kategóriák között. Kimondottan babáknak ajánljuk a Tomy játékok mellett a kiváló Fisher Price, Lamaze és Vtech és ALEX márkájú termékeinket!


Jelenlegi ára: 4 390 Ft

Az aukció vége: 2099-01-01 00:00
. Tomy Első kisvasutam - Jelenlegi ára: 4 390 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése