2015. május 19., kedd

Régi, retro grillsütő - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Üdvözöllek!
Eladóvá vált régi, retro grillsütőm.  
Igazi, békebeli darab, elnyűhetetlen! A legjobb melegszendvicseket csináltam benne! Működőképes, megkímélt állapotban van. A egész belseje körben, plusz a tálcák is be voltak vonva alufóliával.
A forgónyárs hiányzik, és a kis műanyag fogó, amivel be lehet akasztani az ajtaját. Ügyes kezű férfiember ezt szerintem simán megbüyköli, de még az is lehet, hogy időközben megtalálom, vagy tudok hozzá keríteni egyet.
Fix árra tettem fel, így nem kell megvárnod az aukcó végét, leütés után már viheted is!
Átvétel személyesen vagy postai küldeményként, utóbbi kizárólag előre utalás után.
Megtekintési garanciát csak személyes átvételnél tudok adni.
Kérlek érdeklődj a termék felől, mert máshol is hirdetem.
Bármi kérdésed van a termékkel vagy akár az árral kapcsolatban, írj nyugodtan, igyekszem mihamarabb válaszolni!
Nézz szét a termékeim között, jónéhány hasznos és érdekes dolgot tettem s teszek még fel!
Sikeres Vásárlást és további kellemes böngészést kívánok!


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2015-06-08 00:15
. Régi, retro grillsütő - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése